U Bečeju održan seminar „Primena misaonih eksperimenata u nastavi“

U Bečeju održan seminar „Primena misaonih eksperimenata u nastavi“

U petak, 15. oktobra, u prostorijama Narodne biblioteke Bečej održan je CPN-ov seminar za stručno usavršavanje nastavnika pod nazivom „Primena misaonih eksperimenata u nastavi“.

Autori i realizatori seminara „Primena misaonih eksperimenata u nastavi“, dr Mašan Bogdanovski i Ivan Umeljić, upoznali su nastavnike više osnovnih i srednjih škola iz Bečeja sa primenom misaonih eksperimenata u nastavi raznih predmeta, kao i sa načinima na koje oni mogu da se iskoriste kao efikasno sredstvo kod različitih metoda predavanja i usvajanja gradiva, naročito prilikom učvršćivanja i retencije znanja.

Kroz izlaganje inspirativnih misaonih eksperimenata kao što su, „Dekartov Zli demon“, „Lajbnicova mašina“, „Džeksonova Meri, briljantni stručnjak za nauku o bojama“, „Nejgelov slepi miš“ „Serlova kineska soba“, „Rolsov veo neznanja“, i mnogih drugih, predavači su predstavili njihov potencijal za inoviranje u raznim sferama nastave, obrazovanja i vaspitanja.

Detaljnije informacije o seminaru možete pronaći na posebnoj internet stranici.

 

Autori i realizatori seminara:

  • Dr Mašan Bogdanovski

Vanredni profesor na Odeljenju za filozofiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, gde je i diplomirao. Težište njegovog istraživanja je na predmetu teorija saznanja, a naročito je zainteresovan za empirističku tradiciju i istoriju epistemologije, sa posebnim naglaskom na helenističku epistemologiju i britanski empirizam. Objavljuje i u oblastima filozofije duha i religije.

  • Ivan Umeljić

Rukovodilac Sektora za izdavaštvo i medijsku produkciju Centra za promociju nauke

Seminar je u katalogu ZUOV-a zaveden pod kataloškim brojem 554 i akreditovan je za školsku 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021. i 2021/2022. godinu. Prioritetna oblast stručnog usavršavanja na koju se program odnosi jeste unapređivanje kompetencija nastavnika u oblasti planiranja i realizacije nastave orijentisane na ishode (podizanje nivoa metodičkih znanja relevantnih za ciljeve i ishode predmeta/oblasti).

Ostale aktivnosti